Bądź na bieżąco

Polub nas na Facebook'u

Instagram

Obserwuj nas na Instagramie

Polityka Prywatności i wykorzystania plików Cookies w serwisie

 

Postanowienia Ogólne

 

  1. Dane osobowe i teleadresowe są gromadzone przez Sklep zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 26.08.2002 r. Podanie danych osobowych i adresowych jest równoznaczne z wyrażeniem dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych do celów realizacji zamówienia i marketingowych przez Sklep, który jest jedynym administratorem danych.
  2. Administratorem danych jest  Tomasz Kulawik, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Tomasz Kulawik “Meble Claudia”, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej numer NIP 6761058855, numer REGON 351349788 z siedzibą przy ulicy Krakowskiej 38,  34-130 Kalwaria Zebrzydowska, zwany dalej „Administratorem”.
  3. Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późniejszymi zmianami).

 

Dane Osobowe

 

  1. Korzystając ze Sklepu Klient dobrowolnie podaje swoje dane teleadresowe, które wykorzystywane są w celu:

a)    prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną i realizacji składanych zamówień;

b)    rozpatrywania składanych przez reklamacji oraz zwrotu świadczeń w przypadku odstąpienia od umowy ;

c)    przekazywania informacji promocyjnych i handlowych, o ile Klient wyraził wcześniej zgodnę na otrzymywanie takich informacji.

  1.     Mimo, iż podanie danych jest dobrowolne, odmowa podania danych może skutkować niewykonaniem usługi przez Sklep.
  2.     Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, aktualizacji ich treści i ich usunięcia. 
  3.     W przypadku Klienta korzystającego ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu przewoźnikowi na potrzeby realizacji dostawy.
  4.     W przypadku Klienta korzystającego ze sposobu płatności w serwisie zewnętrznym Administrator udostępnia dane osobowe Klienta podmiotowi obsługującemu płatność.

 

Pliki Cookies

 

  1.     W celu ułatwienia korzystania z serwisu mechanizm zarządzający wykorzystuje technologię tzw „cookies” – informacje zapisywane przez serwer sklepu na komputerze użytkownika. Technologia ta nie jest wykorzystywana do pozyskiwania jakichkolwiek danych o odwiedzających Sklep. Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania cookies. Może to spowodować jednak nieprawidłowości w działaniu Sklepu.
  2.     Zebrane logi serwera (adres IP, domena) przechowywane są przez czas nieokreślony. Administrator może wykorzystywać je do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu serwisem. Podsumowania te mają charakter zbiorczy i nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę Urzędu. Dane te nie są ujawniane innym osobom i podmiotom.
  3. RodzajOpis
    Niezbędne są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny lub funkcjonalności z których użytkownik chce skorzystać
    Funkcjonalne

    Są ważne dla działania serwisu:

    • służą wzbogaceniu funkcjonalności serwisu, bez nich serwis będzie działał poprawnie, jednak nie będzie dostosowany do preferencji użytkownika,
    • służą zapewnieniu wysokiego poziomu funkcjonalności serwisu, bez ustawień zapisanych w pliku cookie może obniżyć się poziom funkcjonalności witryny, ale nie powinna uniemożliwić zupełnego korzystania z niej,
    • służą bardzo ważnym funkcjonalnościom serwisu, ich zablokowanie spowoduje, że wybrane funkcje nie będą działać prawidłowo.
    Biznesowe Umożliwiają realizację modelu biznesowego w oparciu o który udostępniona jest witryna, ich zablokowanie nie spowoduje niedostępności całości funkcjonalności serwisu ale może obniżyć poziom świadczenia usługi ze względu na brak możliwości realizacji przez właściciela witryny przychodów subsydiujących działanie serwisu. Do tej kategorii należą np. cookies reklamowe.

 

 

Postanowienia Końcowe

 

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Zmiany w zapisach wchodzą w życie po upływie 14 dni od momentu poinformowania drogą mailową Klienta Sklepu o nowych zapisach. Klient, który nie wyrazi zgody na zmienioną treść postanowień Polityki Prywatności ma prawo do usunięcia konta w serwisie www.mebleclaudia.pl

 


Proszę czekać...